Lubię kupować benzynę w moim lokalnym Costco. Niedawno przeszli z tradycyjnych dysz na nowsze i bardziej przyjazne dla środowiska. Przez większość czasu miałem problem z ich działaniem w moim Spyderze. Czasami pompują mniej niż kilka uncji, zanim się wyłączą. Znajduję się w ciągłym cyklu ponownego włączania dźwigni, dopóki w końcu się nie poddam i nie zastosuję obejścia (przytrzymując gumową uszczelkę na końcu z dala od wlewu paliwa dwoma palcami, próbując wyeliminować niekończący się cykl włączania/wyłączania co sekundę lub dwie). Nie jest to optymalne doświadczenie podczas tankowania, ale lubię benzynę marki Costco, a także ich bardzo konkurencyjne ceny, więc z tych powodów wracam.
Czy to tylko mój problem, czy inni doświadczyli tej frustracji?
Myślę o zdobyciu kawałka plastikowej rury PVC o odpowiedniej szerokości, aby umieścić go między dyszą a otworem wlewowym, ale chciałem zapytać tutaj, co robią inni (poza znalezieniem stacji benzynowej ze starszymi dyszami).
Dla jasności, zdjęcia obu typów dysz:
Tradycyjna:
Przyjazna dla środowiska:
Czy to tylko mój problem, czy inni doświadczyli tej frustracji?
Myślę o zdobyciu kawałka plastikowej rury PVC o odpowiedniej szerokości, aby umieścić go między dyszą a otworem wlewowym, ale chciałem zapytać tutaj, co robią inni (poza znalezieniem stacji benzynowej ze starszymi dyszami).
Dla jasności, zdjęcia obu typów dysz:
Tradycyjna:

Przyjazna dla środowiska:
