Ik koop graag benzine bij mijn lokale Costco. Ze zijn onlangs overgestapt van het traditionele mondstuk naar de nieuwere en milieuvriendelijkere mondstukken. Het is meestal een uitdaging geweest om deze aan mijn Spyder te laten werken. Soms pompen ze minder dan een paar ons voordat ze afslaan. Ik bevind me in een continue cyclus van het steeds opnieuw activeren van de hendel totdat ik uiteindelijk opgeef en een oplossing gebruik (het rubberen afdichtingsuiteinde met twee vingers weg van de vulplug houden terwijl ik probeer de eindeloze aan/uit-cyclus elke seconde of twee te elimineren). Dit is niet de optimale regel-up ervaring, maar ik hou wel van het Costco-merk benzine en ook van hun zeer concurrerende prijzen, dus ik blijf om deze redenen terugkomen.
Is dit een "mijn probleem" of hebben anderen deze frustratie ervaren?
Ik overweeg om een stuk plastic PVC-buis in de juiste breedte te halen om tussen het mondstuk en het vulgat te plaatsen, maar wilde hier vragen wat anderen doen (anders dan een benzinestation vinden met de oudere mondstukken).
Ter verduidelijking, afbeeldingen van de twee soorten mondstukken:
Traditioneel:
Milieuvriendelijk:
Is dit een "mijn probleem" of hebben anderen deze frustratie ervaren?
Ik overweeg om een stuk plastic PVC-buis in de juiste breedte te halen om tussen het mondstuk en het vulgat te plaatsen, maar wilde hier vragen wat anderen doen (anders dan een benzinestation vinden met de oudere mondstukken).
Ter verduidelijking, afbeeldingen van de twee soorten mondstukken:
Traditioneel:

Milieuvriendelijk: